Капінус, Лариса Василівна2023-10-182023-10-182022Капінус, Л. В. Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів / Л. В. Капінус // Innovative educational technologies: european experience and itsapplication in trainingin economics and management : Scientific and pedagogic internship, October 10 – November 20, 2022. – Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. – Рp. 171-74https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41226Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.otherкафедра маркетингуінтернет-брендингбрендтоваронлайн-ринокінтернет-споживачонлайн-покупкаonline brandingbrandproductonline marketonlineconsumeronline purchaseВикористання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендівThesis