Скригун, Наталія Петрівна2015-06-152015-06-152015Скригун, Н. П. Неймінг: сутність та прийоми / Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 56-57.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21100Створення назви фірми чи товару(послуги) - важливий крок на шляху до ринкового успіху, адже лише назва може змінити реакцію споживачів на пропонований товар(фірму). Creating a company name or product (service) - an important step towards market success, because only the name might change consumer response to the proposed product (firm).otherкафедра маркетингутоварбрендмаркетингgoodsbrand namemarketingНеймінг: сутність та прийоми