П'янкова, Оксана Василівна2012-09-192012-09-192009П’янкова, О.В. Основні етапи розташування і розвиток брендингу у світі / О. В. П’янкова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. - 2009. - Серия : Економічні науки : Вып. 24. - Ч. 1. - С. 141-144.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2747В статті розглянуто еволюцію брендінгу у світі, досліджено етимологію понять, виділено періоди розвитку брендінгу: від клейміння товарів до парадигми лідерства бренда, проаналізовано еволюцію функцій брендаIn article evolution branding in the world is considered, is investigated etymology of concepts, allocated the development periods branding: from a marking-off of the goods to a paradigm of leadership of a brand, it is analyzed evolution of functions of a brand.otherеволюціякафедра економіки праці та менеджментубрендбрендингevolutionbrandbrandingОсновні етапи розташування і розвиток брендингу у світіArticle