Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2023-12-042023-12-042023Ткачук, С. В. Маркетинговий інструментарій харчового ритейлу на прикладі торговельної мережі «Сільпо» / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22–23 листопада 2023 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 87–89https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41705Описуються практичні підходи застосування сучасного маркетингового інструментарії в ритейл-бізнесі на прикладі харчового мережевого ритейлера "Сільпо". Practical approaches to the use of modern marketing tools in the retail business are described on the example of the food chain retailer "Silpo".otherмаркетингмаркетинг в сфері ритейлумаркетинг харчового ритейлухарчовий ритейлторговельна мережа Сільпоmarketingmarketing in the field of retailfood retailSilpo trade networkкафедра маркетингуМаркетинговий інструментарій харчового ритейлу на прикладі торговельної мережі «Сільпо»Thesis