Стеценко, Вікторія Анатоліївна2013-05-162013-05-162013Стеценко, В. А. Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу / В. А. Стеценко // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15–16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013. — Ч. 3. — C. 715–716.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7833Дослідження структури бюджету маркетингу дає можливість розподілити всі витрати між складовими «4Р» і визначити їх структуру, частка витрат на кожну складову обумовлена численними факторами. Investigation of the structure of the budget makes it possible to allocate marketing costs between all components of the "4Р" and determine their structure, the share of the cost of each component due to numerous factors.otherмаркетинговий комплексбюджет маркетингаmarketing budgetmarketing mixкафедра маркетингуФактори впливу на формування статей бюджету маркетингуThesis