Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна2015-03-242015-03-242015Лисенко, О. А. Напрямки організації дискусій в Case Study / О. А. Лисенко // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : матеріали Міжнародної наукової конференції, 17-18 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 50-53.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19779Впровадження технології case-study у навчальний процес вишів включає такі етапи: 1) індивідуальна самостійна роботи студентів з матеріалами кейса; 2) робота в малих групах; 3) презентація і експертиза результатів малих груп в заг. дискусії. Implementation of case-study in university learning process includes the following steps: 1) Individual independent student work with materials of case study; 2) work in small groups; 3) presentation and examination results of small groups in total. discussions.otherнавчальний процессстудентиcase-studythe learning processstudentsкафедра економіки праці та менеджментуНапрямки організації дискусій в Case StudyOther