Капінус, Лариса Василівна2023-10-182023-10-182021Капінус, Л. В. Фуд-дизайн як маркетинговий інструмент впливу на поведінку споживачів / Л. В. Капінус // Тренди Lean-виробництва та пакування харчової продукції : матеріали Х Міжнародної спеціалізованої науково-практичної конференції, 15 вересня 2021 р., м. Київ. – Київ, НУХТ, 2021. – С. 83–84https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41224Концепція фуд-дизайну є новою в Україні, більш глибокими дослідженнями на цю тематику займаються науковці і практики в країнах Європи, особливо в Італії, Німеччині та Франції [3]. Культура виробництва харчових продуктів, представлення їх споживачам, зручність та цікавість споживання, транспортування та утилізація – є складовими загальної національної культури. Тому розвиток фуд-дизайну, що передбачає намагання модифіковувати продукти під споживчі потреби, зручне транспортування, споживання та зберігання з мінімальним негативним впливом на навколишнє середовище, – є актуальним питанням для підприємств харчової промисловості з активною маркетинговою поведінкою на ринку.otherкафедра маркетингудизайнфуд-дизайндизайн-мисленняdesignfood designdesign thinkingФуд-дизайн як маркетинговий інструмент впливу на поведінку споживачівThesis