Капінус, Лариса Василівна2012-06-252012-06-252011Капінус, Л. В. Теоретико-практичні основи інтернет-реклами: її переваги та недоліки / Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. - 2011. - № 41. - С. 126-130https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1801На основі наукової логіки узагальнено і систематизовано переваги і недоліки інтернет-реклами. В межах даного дослідження визначено рівні проведення рекламної кампанії в Інтернеті, а також встановлено можливі схеми розміщення рекламних модулів на інтернет-ресурсах.On the basis of scientific logic generalized and advantages and lacks of Internet-advertising are systematized. Within the limits of this research certainly even leadthroughs of publicity campaign in the Internet, and also the possible charts of placing of the publicity modules are set on internet-resources.otherінтернет-рекламаinternet-advertisingпереваги інтернет-рекламинедоліки інтернет-рекламирівні реклами в Інтернетіadvantages of internet-advertisinglacks of internet-advertisingeven advertisings is in the Internetкафедра маркетингуТеоретико-практичні основи інтернет-реклами: її переваги та недолікиArticle