Страшинська, Лариса Володимирівна2014-03-202014-03-201992Страшинська, Л. В. Планування в умовах ринку / Л. В. Страшинська // Харчова і переробна промисловість. – 1992. - № 6. – С. 5-7.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13293Визначено необхідність поточного й перспективного планування на підприємствах харчової промисловості, узагальнено основні напрями маркетингової діяльності підприємств та обґрунтовано необхідність створення маркетингових служб на підприємствах харчової промисловості. The necessity of current and long-term planning in the food industry, summarized the main areas of marketing activities of enterprises and the necessity of creating marketing in the food service industry.otherплануванняринкові відносиниекономічна самостійність підприємствхарчова промисловістьспоживчий попитпоточні планиструктура вироблюваної продукціїперспективне плануваннямаркетингові службисередньострокові планиplanningmarketeconomic autonomy of enterprisesfood processingconsumer demandcurrent plans of production structureadvanced planningmarketing servicemid-term plansкафедра маркетингуПланування в умовах ринкуArticle