Уліганець, Сергій ІвановичБатиченко, Світлана ПавлівнаМельник, Людмила Вікторівна2024-12-202024Уліганець, С. І. Суспільно-географічні аспекти розвитку ринку органічної продукції та його синергія з агротуризмом / С. І. Уліганець, С. П. Батиченко, Л. В. Мельник // Науковий вісник Чернівецького університету : Географія. – 2024. – Вип. 849. – С. 5–11.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/46234У статті аргументовано переваги органічного сільського господарства, порівняно з традиційним. Розкрито питання органічного руху та організацій, які здійснюють роботу у сфері органічного виробництва та популяризації даного напрямку. Проаналізована динаміка кількості операторів органічної продукції в Україні, а також площі с/г угідь зайняті під вирощування відповідної продукції. Досліджено питання динаміки споживання органічної продукції в Україні. Розглянуто сучасний стан виробництва органічної продукції в Україні. Проаналізовано географію сертифікованих операторів органічної продукції в країні. Висвітлені напрямки синергії виробників органічної продукції та агротуризму. Перспективним рішенням для фермерів, які виробляють органічну продукцію, може стати агротуризм. В результаті застосування туристичних послуг в межах виробництв органічної продукції окреслені позитивні зрушення як на самих підприємствах, так і на територіях їх розміщення.The article argues the advantages of organic agriculture compared to traditional agriculture. The issues of the organic movement and organizations that work in the field of organic production and popularization of this direction are revealed. The dynamics of the number of organic production operators in Ukraine are analyzed, as well as the area of ​​agricultural land occupied for growing the corresponding products. The issue of the dynamics of organic product consumption in Ukraine is investigated. The current state of organic production in Ukraine is considered. The geography of certified organic product operators in the country is analyzed. The areas of synergy between organic producers and agritourism are highlighted. Agrotourism can be a promising solution for farmers who produce organic products. As a result of the use of tourist services within the framework of organic production, positive changes are outlined both at the enterprises themselves and in the territories where they are located.ukорганічне виробництвоагротуризмекотуризмринок органічної продукціїorganic productionagricultural tourismecotourismmarket of organic productsкафедра туристичного та готельного бізнесуСуспільно-географічні аспекти розвитку ринку органічної продукції та його синергія з агротуризмомArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5400-9076https://orcid.org/0000-0002-9960-6752https://orcid.org/0000-0002-2932-3773