Лявинець, Георгій МихайловичЛюлька, Олександр МиколайовичТкачук, Юрій Михайлович2024-11-112024-11-112024Лявинець, Г. М. Інтелектуальні, орієнтовані на знання технології у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу / Г. М. Лявинець, О. М. Люлька, Ю. М. Ткачук // Економіка та суспільство. – № 67.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45666У статті досліджено роль інтелектуальних, орієнтованих на знання технологій у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу. Особливу увагу приділено символьному штучному інтелекту, який використовує явні знання експертів для покращення прийняття рішень та організаційної ефективності. Визначено специфіку та надано рекомендації щодо адаптивного та цілеспрямованого використання цих технологій для підвищення ефективності, конкурентоспроможності та стійкості підприємств в нестабільних та кризових умовах.The article examines the role of intelligent, knowledge-oriented technologies in the adaptive management of the hotel and restaurant business. Special attention is paid to symbolic artificial intelligence, which uses the explicit knowledge of experts to improve decision-making and organizational efficiency. The specifics are determined and recommendations are given for the adaptive and purposeful use of these technologies to increase the efficiency, competitiveness and sustainability of enterprises in unstable and crisis conditions.ukкафедра готельно-ресторанної справиготельно-ресторанний бізнесадаптивний менеджментінтелектуальні технологіїсимвольний штучний інтелектhotel and restaurant businessadaptive managementintelligent technologiessymbolic artificial intelligenceІнтелектуальні, орієнтовані на знання технології у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3190-9132https://orcid.org/0009-0003-1193-4204