Власова, О. І.Чугаєва, Наталія Юріївна2012-06-152012-06-152010Власова, О. І. Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів / О. І. Власова, Н. Ю. Чугаєва // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. - 2010. - Т. 2. - Вип. 5.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1595У статті показано провідну роль освітньої соціалізації студентів у діяльності педагога-наставника. Презентується концептуальна модель психологічних якостей ефективного педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у освітньому процесі з його психологічними особливостями, типологія ефективних і неефективних наставників, а також психологічний портрет еталонного наставника, створені за результатами емпіричного дослідження.otherосвітня соціалізаціяобразовательная социализацияeducational socializationнаставництво студентівпедагог-наставникпсихологічні якості педагога-наставникасоціалізуюча взаємодіянаставничество студентовпедагог-наставникпсихологические качества педагога-наставникасоциализирующее взаимодействиеtutorship of studentsteacher-tutorpsychological qualities of teacher-tutorsocializing co-operationкафедра гуманітарних дисциплінЕмпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентівArticle