Розумей, Світлана БорисівнаБогдан, С. П.2013-11-212013-11-212013Розумей, С. Б. Оцінювання та вибір торговельних посередників / С. Б. Розумей, С. П. Богдан // Економіка та управління АПК : зб. наук. праць БНАУ. – 2013. – Вип. 10 (102). – С. 193-197.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11528У статті узагальнено підходи щодо оцінювання та вибору торговельних посередників на основі робіт сучасних вчених. Розглянуто критерії, які застосовують для оцінювання торговельних посередників в процесі їх вибору підприємством-виробником та визначено їх сутність. Методика досліджень ґрунтується на всебічному охопленні процесу вибору роздрібного торговельного посередника, враховуючи думку кінцевого споживача, так як саме від нього залежить прибуток підприємства. В роботі було уточнено критерії оцінювання торговельних посередників з врахуванням думок кінцевих споживачів. Для визначення посередників з найкращими показниками запропоновано застосування графічного методу з використанням багатокутника «Оцінювання посередника». Для вибору посередника визначено числові інтервали, які може набирати показник «цінність посередника». Розроблено напрямки взаємодії підприємства-виробника з роздрібним торговельним посередником в залежності від попадання показника «цінність посередника» в певний числовий інтервал. The article summarizes approaches to the evaluation and selection reseller based on works of contemporary scholars. The criteria that are used by the manufacturer to assess the reseller in their choice was considered and their essence was defined. Research methodology is based on a comprehensive coverage of the selection process retail reseller, considering the end user, as the profits depends on him. There was refined reseller evaluation criteria considering opinions of end users. To determine the mediators of the best indicators proposed use graphical method using polygon "Assessment Facilitator". To select a mediator defined number of intervals that can dial indicator "value of a mediator." Interaction areas of the manufacturer and retail reseller was developed based on hit rate "value facilitator" in a certain numerical range.uk-UKоцінювання та вибір торговельних посередниківкритерії оцінювання посередникацінність посередникаevaluation and selection of resellersevaluation criteria mediatorthe mediator valueкафедра маркетингуОцінювання та вибір торговельних посередниківArticle