Соломоненко, В. А.Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-07-052013-07-052012Соломоненко, В. А. Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі / В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // MateriałyVIII Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji «Perspektywiczne opracowania są nauką i technikami – 2012». – Volume 2. Ekonomiczne nauki. – Przemyśl. «Nauka i studia» – 112 str. – С. 36-38https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8958Розглянуто сутність, ознаки та переваги використання мережевого маркетингу, складено передбачення щодо можливих сценаріїв подальшого розвитку мережевого маркетингу як різновиду системи розподілу товарів. Essence, signs and advantages of the use of the network marketing, is considered, a prediction in relation to the possible scenarios of subsequent development of the network marketing is made as to the variety of the system of distributing of commodities.otherмережевий маркетингбізнес-середовищерозподіл товарівnetwork marketingbusiness environmentdistributing of commoditiesкафедра маркетингуМережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищіThesis