Москаленко, Катерина ОлександрівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2015-09-222015-09-222015Москаленко, К. О. Пошук «фіолетової корови» в діяльності ПАТ «Галактон» / К. О. Москаленко, Т.Г.Бєлова // Strategiczne pytania swiatowej nauki – 2015 : materialy XI Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji. – Przemysl : Nauka і studia, 2015. – Vol.2. -С. 65-66.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21639Розглядається сутність поняття «фіолетова корова». Доводиться, що йдеться про створення такого продукту, який не можна залишити без уваги, пройти повз. Обґрунтовується необхідність пошуку «фіолетової корови» в діяльності підприємства. We consider the essence of the concept of "purple cow". Proved that refers to the creation of such a product which can not be left unattended, to pass. The necessity of search for "purple cow" in the enterprise.uk-UKінноваціїзадоволення споживачавидатний маркетингinnovationscustomer satisfactionoutstanding marketingкафедра маркетингуПошук «фіолетової корови» в діяльності ПАТ «Галактон»Other