Ущаповський, Артем Олегович2021-06-092021-06-092021Ущаповський, А. О. Сучасні підходи до управління якістю служб обслуговування закладів готельного господарства / А. О. Ущаповський // Current trends in the development of science and practice : the XVІІ International Science Conference, 07–09 June 2021. – Haifa, Israel, 2021. – P. 232–234.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34418В роботі наведено рекомендації щодо управління якістю служби обслуговування закладів готельного господарства.Дані заходи, за умови їх відповідного виконання, забезпечать готелі конкурентну перевагу, що, у свою чергу відіб'ється на результатах фінансово-господарської діяльності та збільшенню показників прибутковості на вкладений капітал. The paper provides recommendations for quality management of hotel services. These measures, subject to their proper implementation, will provide hotels with a competitive advantage, which, in turn, will affect the results of financial and economic activities and increase the return on investment.otherуправління якістюquality managementслужба обслуговуванняserviceзаклади готельного господарстваhotel establishmentsкафедра готельно-ресторанної справиСучасні підходи до управління якістю служб обслуговування закладів готельного господарстваThesis