Драган, Олена Іванівна2014-06-242014-06-242014Драган, О. І. Конкурентоспроможність підприємств харчової галузі: структура та підходи / О. І. Драган // Економіка ринкових відносин. – 2014. - № 12. – С. 81−86.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15541Обґрунтовано сукупність науково-практичних підходів до формування конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості, зокрема, інноваційного, геронтологічного, ресурсозберігаючого, логістичного, кластерного, корпоративно-командного та реіжинірингу, які передбачають співробітництво на умовах партнерства між суб’єктами ринкових відносин: науковцями, постачальниками, конкурентами, посередниками, персоналом, споживачами для досягнення конкурентних переваг. Grounded set of theoretical and practical approaches to the formation of the competitiveness of the food industry, in particular, innovation, Gerontological, resource , logistic , cluster , corporate team and reizhynirynhu providing for cooperation under the terms of the partnership between the subjects of market relations: academics, suppliers, competitors, resellers and customers to achieve competitive advantage.uk-UKконкурентоспроможністьсистемаструктуранауково-практичні підходипідприємствохарчова промисловістьcompetitivenesssystemstructurescientific approachesenterprisefood іndustryкафедра економіки праці та менеджментуКонкурентоспроможність підприємств харчової галузі: структура та підходиArticle