Саухіна, Олена ВіталіївнаБіла, Ірина Сергіївна2014-10-152014-10-152014Саухіна, О. Соціальна відповідальність бізнесу / Олена Саухіна, Ірина Біла // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 35-37.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17312Як відомо, бізнес існує в певному соціальному та політико-культурному середовищі й, звісно ж, не може ігнорувати інтереси суспільства, з якими зобов'язаний співвідносити власні інтереси. Більш того, оскільки стабільність розвитку суспільства є необхідною умовою стабільного розвитку підприємств, а отже, і ефективного їх функціонування, вони просто змушені розробляти й здійснювати заходи, що мають забезпечити стабільність. Таким чином, бізнес мусить бути соціально-відповідальним, і водночас соціальна відповідальність йому життєво необхідна. As you know, a business exists in a social, political and cultural environment and, of course, can not ignore the interests of society, which must relate their own interests. Moreover, since the stability of society is a prerequisite for sustainable development of enterprises, and hence their effective functioning, they just have to develop and implement measures to ensure stability. Thus, the business to be socially responsible, while social responsibility is vital to him.uk-UKсоціальне середовищекорпораціягосподарюванняекономікаsocial environmentcorporationmanagementeconomyкафедра економічної теоріїСоціальна відповідальність бізнесуOther