Сухіх, Оксана Андріївна2016-02-242016-02-242012Сухіх, О. А. Розвиток малого і середнього підприємництва — база існування середнього класу в суспільстві / О. А. Сухіх // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25–26 жовтня 2012 р. – Київ : НУХТ, 2012. – С. 248–249.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22341Представники середнього класу — соціально свідомі індивіди, з належним рівнем освіти та кваліфікації, високим професіоналізмом та наявністю мотивацій до підприємництва. Фундаментальною історичною основою формування середнього класу, як фактору пом’якшення соціальної напруги і демократизації ринкових відносин, та фактору впливу на рівень зайнятості населення і гнучкість ринку праці, є власники малого і середнього бізнесу. Representatives of the middle class - socially conscious individuals with proper education and training, high Professionalism and motivation for entrepreneurship. The fundamental historical basis for the formation of the middle class as a factor mitigating the social tensions and democratic market economy, and factors influencing the level of employment and labor market flexibility are the owners of small and medium business.uk-UKсередній класекономічне зростанняринкова економікаmiddle classeconomic growthmarket economyРозвиток малого і середнього підприємництва — база існування середнього класу в суспільствіOther