Стахурський, Валерій Олександрович2014-06-232014-06-232013Стахурський, В. О. Соціально-етичні аспекти сучасного маркетингу у контексті конкурентоспроможності підприємств / В. О. Стахурський // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21–22 листопада 2013 р. - К. : НУХТ, 2013. - С. 189–191.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15474Проаналізовані соціально-етичні аспекти сучасного маркетингу, які покликані забезпечити конкурентоспроможність продукції, посилити довіру та прихильність споживача до підприємства. The social-ethical aspects of modern marketing, which must ensure the competitive ability of production and increase the consumer's trust and craving for enterprise are analyzed.uk-UKсоціально-етичний маркетингконкурентоспроможністьспоживчі потребиsocial-ethical marketingcompetitive abilityconsumers' needsкафедра маркетингуСоціально-етичні аспекти сучасного маркетингу у контексті конкурентоспроможності підприємствThesis