Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2019-06-042019-06-042019Ткачук, С. В. Внутрішній маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Проблеми управління та економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали XV міжнародної науково-практичної конференції, 23-24 квітня 2019 р. - К. : НУХТ, 2019. - С. 92-94.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29457Розглядається сутність та специфіка внутрішнього маркетингу у сфері нематеріального виробництва. The essence and specificity of internal marketing in the field of non-material production are considered.uk-UKвнутрішній маркетингмаркетинг послугмаркетингinternal marketingmarketing servicesmarketingкафедра маркетингуВнутрішній маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери послугThesis