Науменко, Наталія Валентинівна2023-12-182023-12-182023Науменко, Н. В. На нових шляхах пошуку «відповідностей»: сенсорика у французькій та українській поезії / Н. В. Науменко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. –2023. – Т. 34 (73), №4. – С. 277-284https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41785У цій роботі основним об’єктом студіювання стала лірика останньої третини ХІХ – першої половини ХХ століть, передусім творчість А. Рембо та Б.-І. Антонича. Про відкритість доробку обох зазначених поетів до порівняння свідчить їхня цікавість до віднайдення «відповідностей» між різними речами та явищами, у результаті якого конкретний словесний концепт опредмечується в образах і деталях навколишнього світу. Це сприяє залученню до «співтворчості» читача, здатного до цієї низки образів додати й своє бачення. The main objects of research in this article are the lyrical poems of the end of the 19th – the beginning of the 20th century, in particular the works by Arthur Rimbaud and Bohdan-Ihor Antonych. Their interest in retrieving the ‘concordances’ between various things and notions, the result of which process is a concise verbal concept embodied in details and images of the environment, is the evidence of openness of both poets to comparative criticism. In turn, the experiment with sensory concepts would engage a reader, eager to add one’s visions and impressions to the sequence of images, into mutual creativity.ukкафедра гуманітарних дисциплінпорівнянняпоезіясинтез мистецтвтворчість А. Ремботворчість Б.-І. Антоничасенсорна образністькольористикаcomparative studiespoetryartistic synthesisA. Rimbaud’s worksB.-I. Antonych’s workssensory imagerycoloristicsНа нових шляхах пошуку «відповідностей»: сенсорика у французькій та українській поезіїArticlehttps://doi.org/10.32782/2710-4656/2023.4/47https://orcid.org/0000-0002-7340-8985