Труш, Юлія Леонідівна2021-12-032021-12-032021Труш, Ю. Л. Поняття і характеристики креативної економіки в сфері харчового виробництва / Ю. Л. Труш // Modern directions of scientific research development : proceding of the 3rd International scientific and practical conference, 1–3 September 2021. – USA, Chicago : BoScience Publisher, 2021. – С. 479–481.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36731Питання присвячені креативній економіці в сфері підприємництва харчових виробництв орієнтовані для вивчення нових напрямів досліджень і практичної діяльності в області творчих інновацій і економічної активності економічних суб’єктів харчової індустрії, пов’язані із системою специфічних соціально-економічних відносин між економікою і творчим підходом до її розвитку та удосконалення, що призводить до становлення нового креативного сектору сучасної економіки, в основі якого лежить інтенсивне використання творчих та інтелектуальних ресурсів в харчовому виробництві.креативна економікавиробництвопідприємствотворчістьcreative economyproductionenterprisecreativityкафедра економіки і праваПоняття і характеристики креативної економіки в сфері харчового виробництваThesis