Шиліна, Вікторія ЮріївнаЛелека, Ольга Олександрівна2023-05-312023-05-312023Шиліна, В. Ю. Окреслення ринкових можливостей ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» за матрицею І.Ансоффа в умовах воєнного стану / В. Ю. Шиліна, О. О. Лелека // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференціїм, 30-31 березня 2023 р., м. Полтава. – Полтава, 2023. – Ч. 2. – С. 789–791https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40729Військове вторгнення з боку російської федерації змінило не тільки життя людей, але й життя підприємств. Понад 3,5 мільйонів громадян України були вимушені емігрувати за кордон, мільйон з яких знайшли прихисток в Німеччині [2]. Складна ситуація з електропостачанням також внесла свої корективи в графіки роботи підприємств, а підвищення рівня інфляції призводить до зменшення купівельної спроможності українців, що залишились в країні. Аби вижити в таких екстремальних умовах, підприємство потребує правильної маркетингової стратегії. В матеріалах тез було представлено можливу модель окреслення пристосованих до реалій ринку стратегічних цілей та пропозиції стосовно їх втілення.otherкафедра маркетингукомплекс маркетингумаркетингові комунікаціїкомплекс маркетингових комунікаційстимулювання збутуcomplex marketingmarketing communicationscomplex of marketing communicationssales promotionОкреслення ринкових можливостей ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» за матрицею І.Ансоффа в умовах воєнного стануThesis