Гнатенко, Олена Андріївна2013-07-022013-07-022013Гнатенко, О. А. Інформаційне забезпечення визначення рейтингу конкурентоспроможності продукції у ринковому середовищі / О. А. Гнатенко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць / Наук. ред. І. К. Бондар. - К., 2009. - Вип. 10 (101). - С. 114-119.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8671Розглянуто інформаційне забезпечення визначення конкурентоспроможності страхової послуги у ринковому середовищі. Запропонована модель збору та обробки інформації страхової компанії про досліджувану страхову послугу для її управління. Розкрито кілька напрямків аналізу конкурентно-аналітичної інформації. The informative providing of determination of competitiveness of insurance favour is considered in a market environment. The offered model of collection and treatment of information of insurance company is about the probed insurance favour for its management. A few directions of analysis are exposed competition analytical to information.otherконкурентоспроможністьстрахова послугаінформаційне забезпеченняcompetitivenessinsurance favourinformative providingкафедра фінансівІнформаційне забезпечення визначення конкурентоспроможності страхової послуги у ринковому середовищіArticle