Любина, Аліса ОлександрівнаСологуб, Юрій Іванович2024-10-212024-10-212024Любина, А. О. Формування конкурентних переваг готельного підприємства / А. О. Любина, Ю. І. Сологуб // Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : матеріали XІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 21 травня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 240.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45066Розвиток ринкових відносин і посилення конкуренції на ринку висуває підвищені вимоги до менеджменту підприємств сфери гостинності. Ефективне функціонування можливе завдяки наявності конкурентних переваг. Готелі мають бажання досягти комерційного успіху, тому вони повинні покращити конкурентоспроможність своїх послуг. Це можливо шляхом комплексного удосконалення діяльності всіх підрозділів готелю.The development of market relations and increased competition in the market places increased demands on the management of enterprises in the field of hospitality. Effective functioning is possible due to the presence of competitive advantages. Hotels have a desire to achieve commercial success, so they must improve the competitiveness of their services. This is possible through comprehensive improvement of the activities of all divisions of the hotel.ukкафедра туристичного та готельного бізнесуготельне підприємствоконкурентиперевагиhotel enterprisecompetitorsadvantagesФормування конкурентних переваг готельного підприємстваThesishttps://orcid.org/0000-0002-6965-5887