Уліганець, Сергій ІвановичБасюк, Дарія ІванівнаМельник, Людмила Вікторівна2014-10-022014-10-022013Уліганець, С. І. Значення туристичного іміджу для розвитку Закарпатської област / С. І. Уліганець, Д. І. Басюк, Л. В. Мельник // Географія та туризм : наук. збірник. – Київ : Альтерпрес, 2013. – Вип. 24. – С. 162-173.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17072В статті сформульовано і обґрунтовано сутність поняття туристський імідж регіону, його важливість у сучасному житті. Проаналізовані методи та механізми формування іміджу та їх можливість застосування в процесі корекції туристського іміджу регіону.uk-UKіміджімідж регіонурепутація регіонуімідж країнитуристичний імідж регіонуимиджимидж регионарепутация регионаимидж страныбренд регионатуристический имидж регионаimageimage of the regionregion's reputationbrand image of the country in the regiontourism image of the regionкафедра туристичного та готельного бізнесуЗначення туристичного іміджу для розвитку Закарпатської областіArticle