Базалук, Лідія БорисівнаСтукальська (Іванова), Наталія Миколаївна2015-04-032015-04-032015Базалук, Л. Аромамаркетинг в готельному бізнесі / Л. Базалук, Н. Стукальська // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 219-220.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20078Сучасні технології дозволяють ароматизувати приміщення будь-якої складності і будь-якого обсягу. У готелях високої категорії застосувують індивідуальний похід до кожного гостя: пропонують створити в його номері комфортну, індивідуальну атмосферу. Для цього в кожному з номерів встановлюють спеціальне обладнання і пропонують гостю вибрати аромат який йому сподобався. Modern technology allows flavored premises of any complexity and any size. The hotels of high category zastosuvuyut individual campaign to each guest: propose to establish in his room a comfortable, private atmosphere. To do this, each room provides specific equipment and offer guests choose the fragrance that he liked.otherаромамаркетингсучасні технологіїготельний бізнесaromamarketinghospitalitymodern technologyкафедра туристичного та готельного бізнесуАромамаркетинг в готельному бізнесіOther