Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаСтахурська, Світлана АнтонівнаСтахурський, Валерій Олександрович2016-09-192016-09-192016Ткачук, С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - К., 2016. - Вип. 7 (181). - С. 194–200.ISSN 1993-6788https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24048У статті досліджена специфіка процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропонована структура даного елементу, сформульовані пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування. The paper explores the specificity of service process as the separate element of marketing-mix, proposes the structure of this element, formulates the propositions of its optimization and also provides the schematic display of service process.uk-UKпослугапроцес обслуговуванняпроцес надання поcлугиконтактний персоналсередовище надання послугиякість обслуговуванняserviceservice processprocess of service deliverycontact personnelservice delivery environmentquality of serviceкафедра маркетингукафедра економіки праці та менеджментуПроцес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництваArticle