Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2014-06-162014-06-162014Ткачук, С. В. Сучасні аспекти розуміння інтерактивного маркетингу сфери послуг / С. В. Ткачук // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах: Матеріали Х-ї (Ювілейної) Міжнарод. наук.-практ. конф., присвяченої 130-річчю НУХТ, Київ, 23-24 травня 2014 р. : тези доп. – К.: НУХТ, 2014. - С. 154–156.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15138Розглядаються сучасні аспекти розуміння інтерактивного маркетингу сфери послуг та їх практичне значення. The modern aspects of understanding of interactive marketing in the sphere of services and their practical importance are examined.uk-UKпослугаінтерактивний маркетингсфера послугserviceinteractive marketingsphere of serviceкафедра маркетингуСучасні аспекти розуміння інтерактивного маркетингу сфери послугThesis