Бадещенкова, Катерина СергіївнаЗоренко, А. В.Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-07-012013-07-012012Бадещенкова, К. С. Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства / К. С. Бадещенкова, А. В. Зоренко, О. Ф. Крайнюченко // Aktualní vymoženosti vědy – 2012 : Materiály VIII mezinárodní vědecko - praktická konference. – Praha : «Education and Science» s.r.o, 2012. – Díl 2. Ekonomické vědy. – P. 50-53.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8551Запорукою успішної асортиментної політики підприємства є збалансований та раціональний асортимент продукції, що випускається. Саме раціональність структури асортименту позитивно впливає на діяльність підприємства на ринку та забезпечує досягнення його маркетингових цілей, таких як збільшення частки ринку, максимізація прибутку та сприяння виходу на нові ринки. The mortgage of successful assortment policy of enterprise is the balanced and rational assortment of the produced products. Exactly rationality of structure of assortment positively influences on the results of activity of enterprise at the market and provides achievement of his marketings aims, such as an increase of market share, maximization, arrived assistance an output, to the new marketsuk-UKасортимент продукціїкоефіцієнт раціональності структури асортименту продукціїранг випускуранг рентабельностіassortment of productscoefficient of rationality of structure of assortment of productsgrade of issuegrade of profitabilityкафедра маркетингуДослідження раціональності структури асортименту продукції підприємстваThesis