Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаБєлова, Тетяна ГеннадіївнаСкригун, Наталія Петрівна2013-12-162013-12-162006Крайнюченко, О. Ф. Визначення привабливості зарубіжних ринків / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова, Н. П. Скригун // Наукові праці НУХТ. – К: НУХТ, 2006. – № 19, Ч. 1. – С. 22-24.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12150Розглянуто проблему вибору міжнародного ринку, який найбільш повно відповідає цілям зовнішньоекономічної діяльності фірми, та методичні підходи щодо оцінки привабливості зарубіжних ринків в сучасних умовах функціонування українських суб’єктів міжнародного маркетингу. The problem of the choice of the international market, that corresponds to the foreign economic activity of the firm in the most complete way, and the methodical points of view on the evaluation of the attractiveness of the foreign markets in the modern conditions of the functioning of the Ukrainian subjects of international marketing are considered.uk-UKзарубіжні ринкиранжуванняекспертні оцінкивибір зарубіжних ринківforeign marketsarrangement in size orderexpert graderchoice of foreign marketsкафедра маркетингуВизначення привабливості зарубіжних ринківArticle