Стрелко, А.Капінус, Лариса Василівна2014-12-032014-12-032014Стрелко, А. Флористика в торговельних точках / А. Стрелко, Л. Капінус // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 257-258.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18999Сьогодні мало чим можна здивувати споживача, тому підприємці шукають нові способи привернення уваги споживача на свою продукцію. Гарні вітрини приваблюють покупця, а креативне оформлення торговельної зали допомагає споживачу почувати себе комфортно та затриматись в торговельному приміщенні на більш довгий час. Серед напрямків приваблення покупців є використання флористичних робіт в роздрібній торговельній точці. Today, not much can surprise consumers because businesses are looking for new ways to attract the attention of consumers for their products. Good windows attract the buyer and creative design trade space helps consumers feel comfortable and stay in a trading room for a longer time. Among the areas to attract customers is to use floral works in a retail outlet.uk-UKфлористикаторгівельні точкиспоживачfloristryoutletsconsumerкафедра маркетингуФлористика в торговельних точкахOther