Довжик, Софія Віталіївна2024-04-222024-04-222024Довжик, С. Авторське право у рекламі / С. Довжик, наук. керівник О. О. Лелека // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – С. 187.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/42919Авторське право є важливим аспектом правового регулювання реклами. Рекламні матеріали, такі як фотографії, відео та графічні зображення, можуть бути захищені авторським правом, тому рекламодавці повинні дотримуватись правил використання та відтворення цих матеріалівukкафедра маркетингурекламаавторське правоdepartment of marketingadvertisingcopyrightАвторське право у рекламіThesis