Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-09-122013-09-122013Соломянюк, Н. М. Теорія життєвого циклу при плануванні в маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економічний аналіз. - 2013. – Вип. 12, Ч. 4. - С. 56-59.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9625У статті розглянуто виникнення теорії життєвого циклу, досліджено основні моделі життєвого циклу підприємства, стадії та характеристики, що визначають еволюцію його розвитку. Визначено особливості планування в маркетингу в залежності від стадій розвитку підприємства. The origin theory of life cycle is considered in the article, the basic models of life cycle on enterprise, stage and descriptions that determine the evolution of his development are investigational. Planning features are certain in marketing depending on the stages of development enterprise.otherжиттєвий цикл підприємстваlife cycle of enterpriseжиттєвий цикл товаруlife cycle of commodityпланування в маркетингуplanning in marketingкафедра маркетингуТеорія життєвого циклу при плануванні в маркетингуArticle