Bulakh, OlenaYavorska, OksanaKuzmin, Oleg2025-01-152023Bulakh, О. Aroma marketing in the restaurant business / Bulakh, О. Yavorska, O. Kuzmin // Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : матеріали XIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16–17 травня 2023 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 93https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/46476У дослідженні розглядається роль арома-маркетингу у ресторанному бізнесі, акцентуючи на його потенціалі впливати на поведінку споживачів та зміцнювати позиціонування бренду через сенсорні стратегії ароматизаціїThis study explores the role of aroma marketing in the restaurant business, highlighting its potential to influence consumer behavior and enhance brand positioning by leveraging sensory experiences through targeted scent strategiesenкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїарома-маркетингресторанний бізнессенсорний маркетингповедінка клієнтівaroma marketingrestaurant businesssensory marketingcustomer behaviorAroma marketing in the restaurant businessThesishttps://orcid.org/0000-0001-9321-6684