Роганова, Ганна Олександрівна2023-11-032023-11-032004Роганова, Г. О. Механізм ціноутворення на промислових підприємствах в ринкових умовах / Г. О. Роганова // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2004. – Т. 2. – С. 478-482https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41376Запропоновано модель процесу ціноутворення на промислових підприємствах, яка поєднує витратний та маркетинговий методи, дозволяє досягти такого рівня витрат на виробництво і збут продукції, при якому підприємство одержить цільовий фінансовий результат. The offered model of pricing combines the method based on the expenses and market-method, it allows to define the level of the expenses and selling bulk in direct to achieve the necessary financial result.ціноутвореннявитратний методринкове ціноутвореннямаркетинговий методфінансиfinancespricingcost methodmarket pricingmarketing methodкафедра фінансівМеханізм ціноутворення на промислових підприємствах в ринкових умовахArticle