Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2012-09-272012-09-272009Бєлова, Т. Г. Підходи до формування стратегії відносин / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. - 2009. - № 30. – С. 19-22.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3041Розглянуто теоретичні підходи щодо формування стратегії відносин. Подано характеристику маркетингу відносин. Визначені причини встановлення відносин, доведена необхідність співпраці між виробниками і споживачами, виробниками і постачальниками, окремими незалежними компаніями. Наведені обмеження щодо застосування маркетингу відносин.The theoretical approach the form strategy relations are considered. The characteristic of marketing relations are showing oneself. Reason establish of the relations are definition, necessity collaboration between production and consumer, between production and supplying, between section independent of the company are definition. The cite limitation to make use marketing relations.otherстратегія відносинмаркетинг відносинвзаємовигідна співпрацяефективність співробітництваstrategy of relationsmarketing relationsadvantageous collaborateefficacy collaborateкафедра маркетингуПідходи до формування стратегії відносинArticle