Приблуда, Людмила Михайлівна2023-11-142023-11-142022Приблуда, Л. Культура мовлення сучасної реклами / Л. Приблуда // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 88 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, квітень-травень 2022 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2022. – Ч. 3. – С. 317https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41502Досліджено особливості культури мовлення сучасної реклами. Реклама – найдемократичніша сфера спілкування, у якій учасником комунікації або опонентом може бути кожен носій мови. Помилки в ній виникають як через лінгвістичні чинники, так і позалінгвістичні. Основною причиною появи ненормативних утворень є незнання відповідної мовної норми.otherкультура мовленнярекламасучасна рекламамедійний простіркафедра гуманітарних дисциплінbroadcasting cultureadvertisingmodern advertisingmedia spaceКультура мовлення сучасної рекламиThesis