Форостюк, Інна ВадимівнаШерстюк, Надія Володимирівна2021-01-282021-01-282020Форостюк, І. В. Методичні аспекти формування навичок аудіювання при підготовці до здачі сертифікаційних іспитів / І. В. Форостюк, Н. В. Шерстюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. – 2020. – Т. 31 (70), № 1. – С. 214–219.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32466У статті висвітлюються методи формування та розвитку навичок сприйняття мови на слух на прикладах підготовки до складання іспиту ЗНО з іноземної мови та Кембриджських екзаменів рівнів В1 Preliminary і B2 First. Авторами розглянуті типи завдань, які подаються на зазначених іспитах, та організаційні підходи, що передують виконанню завдань з аудіювання, такі як вміння уважно прочитати умову, щоб виділити важливі елементи і сфокусуватися на тій інформації, яка має бути отримана в результаті прослуховування. Аналізуються деякі психофізіологічні механізми, задіяні у даному процесі – антиципація та прогнозування, що ґрунтуються на роботі довготривалої пам’яті, а також процес функціонування оперативної пам’яті, яка теж відіграє важливу роль у сприйнятті мови на слух.otherіспитаудіюванняexamauditionметодпсихофізіологічні механізмиmethodpsychophysiological mechanismsпрогнозуваннясприйняттяforecastingperceptionкафедра іноземних мов професійного спрямуванняМетодичні аспекти формування навичок аудіювання при підготовці до здачі сертифікаційних іспитівArticle