Олабоді, Олена Вячеславівна2022-02-042022-02-042021Маркетинг як інтелектуальна основа продажу : наук.-допом. бібліогр. покажч. / [упоряд.О. В. Олабоді] ; Нац. ун-т харч. технол., Наук.-техн. б-ка. – Київ, 2021. – 191 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37024Бібліографічний покажчик містить інформаційні джерела (книги, монографії, навчальні видання, довідкові видання, статті з періодичних та наукових видань, автореферати дисертацій) з основ та видів маркетингу, маркетингових досліджень, маркетингової товарної та цінової політик, торгівлі, маркетингових комунікацій, реклами як інструменту маркетингу, маркетингового менеджменту, маркетингу з управління підприємством, ринку та сегментації ринку, маркетингового планування, міжнародного маркетингу, а також впливу маркетингу на суспільство. Покажчик розрахований на широке коло науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, магістрантів, студентів та всіх, хто цікавиться данною темою.основи маркетингутовартоварні інноваціїмаркетинг послугмаркетинг у туризміцінова політикатоваропросуваннядистрибуціяфранчайзингмаркетинг торгівліелектронна комерціяінтернет-маркетингреклама як інструмент маркетингуівент-маркетингмаркетинг комунікаціймаркетинговий менеджментмаркетингове дослідженняуправління маркетингоммаркетингове плануванняміжнародний маркетингМаркетинг як інтелектуальна основа продажуOther