Нікітіна, Тетяна АндріївнаБогуславський, Олександр Володимирович2023-06-212023-06-212023Нікітіна, Т. А. Структура визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу/ Т. А. Нікітіна, О. В. Богуславський // Modern engineering and innovative technologies. – 2023. – Issue 26, Part 2. – Pp. 119–123https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40873В роботі розглянуті питання ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Побудовано одну з моделей поетапної структури визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Була запропонована структура визначення стратегії ціноутворення на готельні послуги. The work examines the issues of pricing by hotel business enterprises. One of the models of the step-by-step structure of pricing strategy determination by hotel business enterprises has been built. A framework for determining the pricing strategy for hotel services was proposed.otherкафедра готельно-ресторанної справиготельготельний бізнесстратегія ціноутворенняhotelhotel businesspricing strategyСтруктура визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесуArticle