Залєвська, Наталія Павлівна2015-03-302015-03-302015Залєвська, Н. П. Інновації в готельному господарстві: «ТЕЛЕПОРТ» від готельної мережі «MARRIOTT» /Н. П. Залєвська // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : Міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 29-30.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19938На сьогоднішній день інновації в готельному бізнесі є обов'язковим процесом для кожного готелю, який бажає втримати постійних клієнтів та залучати нових. Подорожуючи по всьому світу і відвідуючи різні готелі, клієнти стали більш вибагливішими. Щоб залишатися «в грі» готелям вже не можна не рахуватися з даним явищем. Тому індутрія гостинності не перестає нас дивувати активним впровадженням нових інноваційних технологій та маркетингових стратегій. Однією з таких новинок є «Телепорт» від готельної мережі «Marriott». За допомогою цього пристрою можна миттєво переміститися в розкішний номер готелю, опинитися на даху хмарочоса або потрапити на блакитний берег океану. Today, innovation in hospitality business process is a must for every hotel that wants to retain customers and attract new ones. Traveling around the world and visiting various hotels, customers have become more demanding. To be "in play" hotels no longer possible to ignore this phenomenon. Therefore indutriya hospitality never ceases to surprise us active introduction of new technologies and innovative marketing strategies. One of these innovations is the "Teleport" of the hotel chain «Marriott». With this device you can instantly move into a luxury hotel room, to be on the roof of a skyscraper or get to the blue ocean shore.otherТелепортMarriottготельний бізнеTeleporthospitalityІнновації в готельному господарстві: «Телепорт» від готельної мережі «Marriott»Other