Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКабак, Марина АндріївнаГаврилова, Тетяна Василівна2014-06-232014-06-232014Бєлова, Т. Г. Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств / Т. Г. Бєлова, М. А. Кабак, Т. В. Гаврилова // Регіональна економіка та управління. – Донецьк : Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2014. - № 1. - С. 23-25.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15434Розглянуто сутність поняття «емоційний маркетинг». Подано теоретичні підходи до використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств. Essence of concept "emotional marketing" is considered. The theoretical going is given near the use of principles of the emotional marketing in activity of vine making enterprises.uk-UKемоційний маркетингпринципи емоційного маркетингувиноробстворекламабрендemotional marketingprinciples of emotional marketingwinebrandadvertisingкафедра маркетингуВикористання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємствArticle