Скригун, Наталія ПетрівнаЧорноус, Людмила Василівна2013-10-212013-10-212006Скригун, Н. П. Методичні основи формування рекламних витрат підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус // Наукові праці НУХТ. – К.: НУХТ, 2006. – Ч. 1. - № 19. – С. 120. (С. 38–40)https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/10505Розглянуто чинники, які впливають на особливості формування рекламних витрат, здійснено оцінку та аналіз методів визначення рекламного бюджету, наведено їх переваги та недоліки. The paper considers the factors influencing the characteristics of the advertising costs, assessment and analysis of methods for determination of the advertising budget, are their advantages and disadvantagesotherторгова маркачастка ринкурекламна кампаніярекламний бюджетчастота рекламних контактівbrandmarket shareadvertising campaignadvertising budgetthe frequency of advertising contactsкафедра маркетингуМетодичні основи формування рекламних витрат підприємстваArticle