Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаГаврилова, Тетяна Василівна2017-09-272017-09-272017Бєлова, Т. Г. Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства / Т. Г.Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Т. В. Гаврилова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – Ужгород : ДВНЗ «Ужгородський національний університет». − 2017. − Випуск 12, Частина 1. − С. 29-32.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25912Розглянуто маркетингова активність підприємства як складова ділової активності. Охарактеризовано сутність поняття «ділова активність» та «маркетингова активність». Наведено класифікаційні ознаки маркетингової активності та її види. Запропоновано система показників, за якими може визначатися маркетингова активність. Описано способи оцінювання та аналізу маркетингової активності підприємства. It consider the marketing activity of the enterprise as part of business activity. Is characterized the essence of the notion of "business activity" and "marketing activity". Classification signs of marketing activity and its types are given. A system of indicators on which marketing activity can be determined is proposed. The methods of evaluation and analysis of the marketing activity of the enterprise are described.ділова активністьмаркетингова активністьвиди маркетингової активностіпоказники оцінювання маркетингової активностіbusiness activitymarketing activitytypes of marketing activityperformance evaluation of marketing activityкафедра маркетингуМетодичні підходи до визначення маркетингової активності підприємстваArticle