Михайленко, М.Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна2018-07-042018-07-042018Михайленко, М. Особливості формування маркетингової стратегії туристичних підприємств / М. Михайленко, Н. В. Погуда // Практика та перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали міжнародної науково-практичної онлайн конференції, 17 травня 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 32-34.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27861Розкриті питання формування маркетингової стратегії на туристичних підприємствах. Issues of formation of marketing strategy at tourist enterprises are disclosed.туризмтуристичне підприємствомаркетингкафедра туристичного та готельного бізнесуtourismtravel companymarketingОсобливості формування маркетингової стратегії туристичних підприємствOther