Скригун, Наталія ПетрівнаКопиленко, Анастасія Анатоліївна2023-04-122023-04-122021Скригун, Н. П. Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства / Н. П. Скригун, А. А. Копиленко // Modern directions of scientific research development : Proceedings of the 6th International scientific and practical conference, November 24-26, 2021. – BoScience Publisher. Chicago, USA, 2021. – P. 1018-1020https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40103Розглянуто прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства. Встановлено, що прямий маркетинг є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, що сприяє посиленню лояльності до компанії. Надано практичні рекомендації щодо використання методів прямого маркетингу у діяльності підприємства. Direct marketing as a tool of the company's communication policy is considered. It has been established that direct marketing is an effective tool of marketing communications that promotes loyalty to the company. Practical recommendations on the use of direct marketing methods in the company's activities are given.otherкафедра маркетингумаркетинг прямиймаркетинг комунікаціїкомунікаційна політикаmarketingdirect marketingcommunicationcommunication policyПрямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємстваThesis