Магалецький, Андрій Володимирович2014-11-272014-11-272014Магалецький, А. В. Сучасні інструменти промоції та просування готельного продукту / А. В. Магалецький // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 624.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18730На даний час рівень конкуренції в готельному та ресторанному бізнесі постійно зростає як у світі, так на ринку послуг України. Це звісно пов'язано з багатьма факторами: нестабільністю політичної ситуації, військовими діями, зростанням кількості готелів, вихід нових міжнародних мереж на ринок, зростанням вимог споживачів до якості надання послуг. Currently, the level of competition in the hotel and restaurant business is growing both in the world, in the market of Ukraine. This of course is due to many factors: the unstable political situation, military operations, the increasing number of hotels, out of new international networks to market, increasing customer demands for quality service delivery.otherресторанний бізнесспоживачіготельний бізнесrestaurant businessconsumershotel businessСучасні інструменти промоції та просування готельного продуктуOther