Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаЛелека, Ольга Олександрівна2023-08-292023-08-292023Бєлова, Т. Г. Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, О. О. Лелека // Приазовський економічний вісник. – 2023. – Вип. № 2 (34). – С. 30-34https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41040У статті розглядаються стратегії споживчої поведінки. Визначаються елементи, на яких базується вдало сформована маркетингова стратегія. Доводиться зв'язок стратегій поведінки споживачів із загальною маркетинговою стратегією. Наводяться чинники оточуючого середовища, які здійснюють вплив на формування маркетингової стратегії. Демонструються приклади чинників, які є специфічними та притаманні різним галузям промисловості. Підкреслюється, що споживча поведінка обумовлює всі дії підприємства і є складовою стратегії. Надається визначення стратегії споживчої поведінки. Перелічуються новітні стратегії споживчої поведінки, які виникли під впливом змін у середовищі підприємства. Характеризується кожна з наведених стратегій, пояснюються умови її застосування. Обґрунтовується необхідність урахування змін у поведінці споживачів при формуванні загальної маркетингової стратегії.otherкафедра маркетингумаркетингова стратегіяповедінка споживачівстратегія споживчої поведінкиритм життяінноваційне споживаннямотиви купівліmarketing strategyconsumer behaviorconsumer behavior strategyrhythm of lifeinnovative consumptionpurchase motivesСтратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємстваArticle